×


תפריט נגישות

הצערת עור הפנים

כל מה שצריך לדעת על הצערת עור הפנים


הצערת עור הפנים כמה זה עולה? איזה סוג טיפול הכי מתאים לי?

 

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים לעשות טיפולי הצערת עור הפנים.

 

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר הצערת עור הפנים, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם קליניקות איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

הכל על הצערת עור הפנים


הופעת קמטים הינה חלק בלתי נפרד מהתבגרותנו וכתוצאה מהעיסוק הרב במראה החיצוני, ברצון להיראות יפים, מושכים וצעירים בשילוב השינויים שחלו בתחום האסתטיקה יכולים אנשים רבים לפנות אל רופאים שונים ולבצע טיפולים נגד קמטים וקמטוטים.

 

ישנן שיטות רבות בהן ניתן לטפל בעור הפנים ולבצע העלמת קמטים ללא ניתוח, מתיחת פנים ללא ניתוח ואף הצערת עור הפנים בבית (טיפולים אלו מתבצעים על ידי שטיפה, שימוש בקרמים שונים ועוד).

 

להלן שיטות שונות לביצוע החלקת קמטים


בעבר היה ניתן לבצע החלקת קמטים רק על ידי טיפולים ביתיים או טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית אשר הייתה משתמשת בטכניקות שונות כמו למשל- פילינג, מסיכות, קרמים ועוד.

 

גם בימינו ניתן להשתמש בשיטות הללו אך נוספו להם מגוון טיפולים נוספים, החיסרון של הפילינג למשל הוא שיש צורך בהכנה, לפעמים משתמשים בחומרים מורכבים וזקוקים לאשפוז ויש להימנע מהשמש כאשר ההחלמה נמשכת זמן רב.

 

שיטה ראשונה: שימוש בגלי רדיו ולייזר


כיום יכולים אנשים שסובלים מקמטוטים ומעוניינים לבצע העלמת אקנה, להחליק את עור העפעפיים, לתקן כתמי עישון מעל לשפה העליונה, לשפר את המרקם והגוון של העור, להעלים את קווי העור, לשפר את מראה הקמטים שנמצאים מתחת לעיניים או להעלים פגמים שונים בפנים, לבצע טיפולי באמצעות גלי רדיו או לבצע הצערת עור הפנים בלייזר.

 

טיפולים אלו יעילים ביותר, אינם דורשים זמן החלמה ממושך ותוצאותיהם טובות.

 

מכשיר הלייזר עובד באמצעות שליחת קרן אור אשר מתמקדת באזור המטופל.

 

כיום, ניתן לבצע את טיפולי הלייזר באמצעות מכשור חדיש ואיכותי יותר מהמכשור הישן.

 

יש לציין כי הטיפול לא מתאים לכולם- הוא לא מתאים לאנשים שסובלים מפגמים רציניים, אינו מתאים לטיפול בכתמי פיגמנטציה ולא מתאים לנשים מניקות או לנשים הרות.

 

שיטה שנייה: טיפול פוטודינמי

 

טיפול פוטודינמי מתאים לבעלי גוון עור בהיר וכהה אשר מעוניינים להסיר כתמים.

 

באמצעות הטיפול ניתן לשפר את מצב עור הפנים, הקרקפת, גב כפות הידיים, מחשוף החזה ועוד.

 

במרבית המקרים דרוש טיפול אחד אך לפעמים יש לבצע את הטיפול שוב כדי לשמור על התוצאות- אחת הסיבות לביצוע טיפולים חוזרים היא כאשר המטופל לא שומר על עורו ולא משתמש במסנני קרינה.

 

טיפול פוטודינמי מתבצע על ידי ניקוי יסודי של האזור המטופל, מריחת קרם ALA והמתנה של שעה.

 

במהלך הטיפול מרכיב המטופל משקפי מגן.

 

הטיפול קצר באופן יחסי ונוח למטופל.

 

חשוב לדעת כי הטיפול לא מתאים לאנשים שסובלים ממחלות עור שרגישות לשמש.

 

שיטה שלישית: מזו חוטים


באמצעות מזו חוטים ניתן להפחית את הסימנים המוקדמים של הזדקנות העור בפנים, בצוואר ועוד.

 

הצערת עור הפנים על ידי מזו חוטים מסייעת לעור להיות מוצק יותר, באמצעות מיצוק עור הפנים ניתן לשפר את מראה הפנים, ניתן לעצב את אזור הצוואר, הלסת, הלחיים, הסנטר, הקמטים שנמצאים מעל השפה, קמטי ההבעה, הקמטים שנמצאים מסביב לעיניים, הירכיים פנימיות, הידיים ועוד. החוטים נעלמים לאחר כמה חודשים.

 

תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד למשך שנה, לא נוצרות צלקות וניתן לחזור לשגרה במהירות.

 

ניתן לבצע את הטיפול בגיל צעיר כדי למנוע את הזדקנותו של העור. כמו כן, ניתן לשלב בין מזו חוטים ובין הזרקת בוטוקס או הזרקת חומצה היאלורונית.

 

מתיחת פנים באמצעות חומרי מילוי ומזו חוטים תשפר את מצב העור באופן משמעותי.

 

שיטה רביעית: מזותרפיה אסתטית לחידוש והצערת העור

 

טיפולי מזותרפיה מתבצעים באמצעות מחטים, מכשירים מיכאניים או מכשירים חשמליים.

 

באמצעות הטיפולים אשר מתבססים על פציעה של העור בעזרת אלפי דקירות צפופות אשר מתבצעות באמצעות מחטים ניתן לעורר את תהליכי הבנייה והשיקום של העור- כך נוצרת רקמה חדשה אחידה ומוצקה יותר.

 

בעזרת הטיפול ניתן לשפר קמטוטים, נקבוביות פעורות, ניתן לשפר את מראה סימני המתיחה ולעדן חטטים וצלקות.

 

טיפולים אלו זולים באופן יחסי, בטיחותיים ויעילים.

 

שיטה חמישית: בוטוקס למתיחת קמטים


ניתן לטפל בתהליך הזדקנות העור באמצעות בוטוקס. בוטוקס למתיחת עור הפנים הינה שיטה יעילה וניתן לטפל גם בקמטים וגם בקמטי מימיקה (קמטי הבעה) אשר נמצאים באזור העיניים, המצח, בין הגבות והשפתיים. הזרקת הבוטוקס מונעת את כיווץ סיבי העור באזור המטופל.

 

טיפול הזרקת בוטוקס נמשך כמה דקות ומחזיק עד כחצי שנה.

 

חשוב לדעת כי לא כולם יכולים לבצע את טיפולי הבוטוקס- אנשים שאלרגיים לחומר צריכים לעבור בדיקת טסט כדי לבדוק האם הם יכולים לבצע את הטיפול ומכיוון שלא ידוע מהי ההשפעה של הטיפול על העובר במהלך ההריון או במהלך תקופת ההנקה לא מומלץ לנשים בהריון או לנשים מניקות לבצע את הטיפול.

 

הזרקת הבוטוקס עשויה לגרום לעייפות, יובש בפה, כאב במקום בו התבצעה ההזרקה, כאב צוואר וראש, קשיי נשימה, קשיי בליעה ועוד.

 

כדי להפחית את הסיכויים להופעת תופעות הלוואי יש ליידע את הרופא בנוגע לכל התרופות, תוספי מזון והויטמינים שלוקחים.

 

מעוניינים לבצע טיפולי קוסמטיקה?

 

פנו אל קוסמטיקאית איכותית או רופא מקצועי

 

אם אתם מעוניינים לבצע טיפולים נגד הזדקנות מואצת, מתיחת פנים ללא ניתוח, הבהרת עור הפנים, הצערת עור הפנים אקנה או כל טיפול אחר בתחום הצערת עור הפנים יהיה עליכם לפנות אל קוסמטיקאית מקצועית (רצוי רפואית) או אל רופא מנוסה אשר מתמחה בתחום.

 

בחירת בעל המקצוע תלויה בסוג הטיפול שאתם מעוניינים לבצע.

 

חשוב לבחור בבעל מקצוע שרכש השכלה בתחום, עבר הכשרות, הסמכות ומחזיק ברישיון. כמו כן, יש לוודא כי בעל המקצוע משתמש במכשור חדיש, חומרים איכותיים, נותן אחריות ומלווה את מטופליו לאורך כל הדרך- גם לאחר סיום הטיפול.

 

אומנם הצערת עור הפנים ללא ניתוח אינה כרוכה בניתוח אך עדיין עלולות להופיע תופעות לוואי וחשוב שיהיה לכם אל מי לפנות במידת הצורך. בעל מקצוע איכותי ייפגש עם המטופל ויענה לו על כל השאלות בהרחבה כך שהמטופל יוכל לשאול- "מהו הליך הטיפול?", "במה מטפלים?", "למי זה מתאים?", " האם יש תופעות לוואי" וכו'.

 

 

איך למצוא את בעל המקצוע המתאים?


קבלת המלצות מהסובבים – חברים, מכרים, קרובי משפחה וקולגות

 

תוכלו למצוא רופא מקצועי או קוסמטיקאית איכותית באמצעות קבלת המלצות מחברים, מכרים, קרובי משפחה או קולגות.

 

החברים, המכרים, בני המשפחה והקולגות יוכלו להמליץ לכם על בעל מקצוע איכותי אשר טיפל בהם או באדם שהם מכירים. כמו כן, יוכלו הסובבים להזהיר אתכם מפני רופאים או קוסמטיקאיות שאינם מקצועיים ועלולים להזיק לכם.

 

עולם האינטרנט יקנה לכם מידע על הנושא


כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים:" הצערת עור הפנים המלצות", "מתיחת עור הפנים המלצות", "קוסמטיקאית מומלצת" וכו' בשורת החיפוש ותמצאו מגוון אתרים אשר עוסקים בתחום הצערת פנים.

 

אם אתם יודעים מהו הטיפול שברצונכם לעשות תוכלו להתמקד עוד יותר ולעיין באתרים אשר עוסקים בסוג הטיפול אותו אתם רוצים לבצע אך אם אתם מעוניינים לקבל מידע על הטיפולים הקיימים יהיה עליכם להשוות בין טיפולים ולקרוא עליהם.

 

כאשר תעיינו באתרים זכרו לבדוק האם הרופא או הקוסמטיקאית רכשו השכלה בתחום, האם הם עברו הכשרה והסמכה, האם הם מחזיקים ברישיון, משתמשים במכשור וחומרים איכותיים, עוקבים אחר המטופלים גם לאחר הטיפול וזמינים עבורם ומהם מחירי הטיפול.

 

תוכלו לקבל מידע אודות המחירים על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה טיפול הצערת עור הפנים?", "הצערת עור הפנים מחירים" וכו' בשורת החיפוש, בצורה זו תוכלו לדעת האם המחיר שגובה המרפאה הינו גבוה, נמוך או סביר.

 

נוסף על כך, יש לבדוק היכן ממוקמת המרפאה משום שייתכן ותרצו לשוב ולבצע טיפולים נוספים כדי לשמור על המראה.

 

מחליקים אל הפורומים


דרך נוספת למציאת הרופא או הקוסמטיקאית המתאימים תוכל להתבצע באמצעות גלישה בפורומים.

 

תוכלו להקליד את המשפטים: "רופאי עור מומלצים פורומים" או "קוסמטיקאיות איכותיות פורומים"- בהתאם לסוג הטיפול אותו אתם מעוניינים לבצע ותמצאו מגוון פורומים אשר עוסקים בנושא. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופאים וקוסמטיקאיות מנוסים אשר גובים מחירים הוגנים, נמצאים באזור בו אתם מתגוררים ומלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך. כמו כן, יוכלו הגולשים לענות לכם על שאלות שונות כמו למשל: "מה תדירות הטיפולים המומלצת?", "מהם אזורי הטיפול?", "האם הטיפול כואב?", "מהו הטיפול המתאים ביותר להחלקת קמטים בפנים?" ועוד.

 

החלק אותה

 

לאחר שתערכו את הבדיקות הדרושות, תבחנו את הטיפולים הקיימים בשוק, תבדקו מהן תופעות הלוואי האפשריות של כל טיפול, תערכו השוואת מחירים ותבדקו את הרופאים ואת רמת המקצועיות שלהם תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם.

 

כמה עולה הצערת עור הפנים?

 

מחיר הצערת עור הפנים ע"י שימוש בגלי רדיו ולייזר
3,500-3,800 ש"ח

 

מחיר מזותרפיה להצערת עור הפנים
2,500-7,000 ש"ח

 

מחיר בוטוקס למתיחת קמטים
800-2,700 ש"ח

 

מחיר פיסול פנים
1,500-5,000 ש"ח

ט.ל.ח