×


תפריט נגישות

עיגולים שחורים מסביב לעיניים

כל מה שצריך לדעת על עיגולים שחורים מסביב לעיניים


טיפול נגד עיגולים שחורים מסביב לעיניים כמה זה עולה? איזה טיפול הכי יעיל עבורי?

 

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים לעשות טיפול נגד עיגולים שחורים מסביב לעיניים.

 

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר פתרון עבור עיגולים שחורים סביב העיניים, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם קליניקות איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

 

איך להיפטר בקלות מעיגולים שחורים מסביב לעיניים

 

אחת השאלות המטרידות ביותר את כל מי שמעניין אותו מראה הפנים שלו, וזה בערך כל אחד מאיתנו, היא למה מופיעים עיגולים שחורים סביב העיניים והאם ישנה שיטה להעלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים ללא ניתוח וללא כאבים.

 

ובכן, עיגולים שחורים מתחת לעיניים יכולים להיווצר ממגוון רחב של סיבות החל בתזונה וזיהום אוויר, דרך גנטיקה, בעיות פיגמנטציה ובעיות בריאות שונות, וכלה באורח חיים כמו שינה לקויה, צריכה מוגזמת של חומרים מזיקים כמו קפאין וניקוטין וכדומה.

 

שמות שונים לאותה תופעה

 

לתופעה זו ישנם תיאורים שונים וכל אחד חווה אותה בצורה שונה.

 

חלקנו מעניקים לה את השם כהויות מסביב לעיניים, חלקנו מדמים אותה לשתי שקיות מתחת לעיניים או נפיחות מתחת לעיניים וחלקנו קוראים לילד בשמו: שחור מתחת לעיניים.

 

מי סובל מעיגולים שחורים סביב העיניים וכן אילו סוגי טיפול יש כדי להעלים עיגולים שחורים מסביב לעיניים הן שאלות כבר יותר מורכבות שאותן אתם רוצים לברר עם רופא עור מקצועי המכיר היטב את התחום ויכול לספק לכם את כל המידע וכל התשובות להן אתם זקוקים כדי להבין טוב יותר את התחום ולהחליט על דרך הטיפול המתאימה לכם ביותר.

 

תרופות סבתא ותכשירי טיפול שניתן למצוא בשוק


אם תשאלו חברים ובני משפחה ייתכן שתוכלו ללמוד על מספר תרופות סבתא לטיפול בשקיות מתחת לעיניים.

 

תרופות אלה כמו גם תרופות טבעיות רבות המוצעות בשוק, מבוססות על חומרים מסויימים שידועים כבעלי השפעה חיובים על התופעה ובהם המרכיב המרכזי והוא חומצה היאלורונית.

 

את החומצה הזאת תוכלו למצוא בשלל תרופות וחומרים טיפוליים המוצעים תחת שמות ומותגים שונים כמו רסטילן, ג'בידרם, רדיאס, פרפקטה ועוד.

 

שיטות טיפול יסודיות ומקצועיות לטווח הבינוני והארוך

 

יחד עם זאת, בשוק תוכלו למצוא גם שיטות טיפול בכהויות מתחת לעיניים, המבוססות על פרקטיקות מקצועיות ויסודיות יותר, שיטות טיפול המאפשרות לכם להשיג תוצאות מגוונות יותר על פי צרכים משתנים שעשויים להיות לכם כמו למשל מילוי שקיות מתחת לעיניים באמצעות חומרי מילוי ייעודיים המוזרקים לנקודות המדוייקות בצורה מקצועית, הבהרת עור מתחת לעיניים, טיפול והעלמה של שקעים מתחת לעיניים או שקעים סביב העיניים וכדומה.

 

טכניקות אלה דורשות רמה מקצועית גבוהה ואמצעים מקצועיים אך יודעים להציג שיעורי הצלחה גבוהים יותר לאורך זמן.

 

לכל אדם ולכל מצב, מאפיינים שונים של הבעיה


כאמור, לתופעה של שחור מתחת לעיניים סיבות רבות, ואין הדברים שנכונים כלפי אדם אחד, בהכרח נכונים גם עבור אחר.

 

כך למשל, טיפוח עור הפנים הוא תהליך שנשים רבות מקפידות לבצע על בסיס יום יומי, כששימוש בחומרי טיפוח מסויימים עשויים לסייע בהעלמת קמטוטים סביב העיניים או להעניק טיפול יעיל נגד שקיות מסביב העיניים, בעוד ששימוש בחומרים אחרים, ללא שום קשר לאותם כתמים, יכול דווקא להוביל לתחילתה של התופעה ולהתגברותה לאורך זמן.

 

תרופות סבתא עשויות לעבוד,

 

אבל גם עשויות להתגלות כבזבוז זמן


כאמור, כדי לטפל בכתמים אלה תוכלו גם לברר אודות מספר תרופות סבתא שחלקן עובדות וחלקן אינן מבוססות על שום בסיס מדעי או ניסיון כלשהו.

 

מלפפונים סביב העיניים או פיסות מלפפון המונחות על העיניים למשך פרק זמן ארוך יכולים לסייע במידה כזאת או אחרת ובמקרים מסויימים, אך בהחלט לא מדובר על פתרון מדעי יעיל שיכול להעניק לכם את התוצאה הרצויה בכל מקרה.

 

תרופות סבתא אחרות המיועדות לכאורה להשיג תוצאה של טשטוש ומניעת קמטים או טיפול במצב של נפיחויות וצלקות בפנים, או הבהרת עור הפנים וטשטוש כהויות עשויות לספק לכם תחושה משהו קורה, אך מרביתן אינן באמת מסוגלות לספק את התוצאה הסופית אליה אתם חותרים.

 

למדו את התחום בעצמכם, ורכשו ידע ובטחון סביבו

 

ובכן, הדבר הנכון ביותר מבחינתכם לעשות עוד היום הוא להתחיל ללמוד את הנושא בעצמכם, לקרוא מאמרים מקצועיים ולהבין מה הם שלל הטיפולים הקיימים בשוק, ללמוד מונחים ומצבים אפשריים כמו עיגולים שקועים מתחת לעין ופיגמנטציה כהה, סיבות להיווצרות התופעה, סיבות להתגברות התופעה, אפשרויות העלמה באופן עצמאי או באופן מקצועי, טיפולים קוסמטיים מקצועיים המוצעים בתחום, ואפילו ניתוחים פלסטיים הזמינים עבורכם אם אתם מחפשים פתרון יותר יסודי ולאורך זמן.

 

השיגו המלצות מכל מקור אפשרי

 

בחיפוש מקום המציע טיפול במצבים של שקיות שחורות מסביב לעיניים המלצות הוא כלי חשוב וחיוני שחשוב לנצל, ולדעת גם כיצד לנצל.

 

בשלב ראשון אתם רוצים לקבל רקע ולשמוע על אפשרויות שונות הפתוחות בפניכם, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות בירור אצל חברים, בני משפחה ומכרים, לבדוק האם מישהו ביצע טיפול דומה או כל טיפול קוסמטי מקצועי אחר, ויכול להמליץ לכם על מכון קוסמטיקה מקצועי, שיטת טיפול אפקטיבית או אפילו מנתח פלסטי מומלץ.

 

 

היו זהירים סביב כל מידע שאתם מקבלים

 

בהמשך לכך, אתם רוצים להתייעץ גם עם אנשי מקצוע שגם אם אין להם נגיעה ישירה לטיפול בתחום זה, יכולים להעניק לכם המלצות על אנשי מקצוע קיימים בשוק.

 

זה יכול להיות רופא העור שלכם וזאת יכולה להיות הקוסמטיקאית אצלה אתם מקבלים טיפולי פנים באופן סדיר.

 

יחד עם זאת, שימו לב שלכל איש מקצוע יש אג'נדה משלו, ולא יהיה זה תלוש מן המציאות להעריך שאיש מקצוע שתבררו איתו על הנושא, ינסה למשוך אתכם לסוג מסויים של טיפול שהוא מעניק, כשהסיבה היחידה לכך היא שהוא מעניק את אותו טיפול, ולאו דווקא בגלל שאכן מדובר בטיפול יעיל.

 

נסו לעמוד על קנקנו של איש המקצוע


על כן, כאשר אתם מבררים על הנושא ומנסים לקבל המלצות, אתם רוצים לבסס תשתית של ידע ולקבל מספר המלצות וחוות דעת לגבי שיטות טיפול שאתם נחשפים אליהן.

 

נסו לשאול שאלות שאינן טריוויאליות כמו כמה עולה טיפול להעלמת שקיות מסביב לעיניים, אלא גם שאלות שיכולות לספק לכם רמזים אודות הרמה המקצועית של האדם העומד מולכם, שאלות כמו כמה זמן מחזיק טיפול נגד שקיות מסביב לעיניים, ויותר מכך כמה זמן מחזיק טיפול מסוג זה, וכמה זמן מחזיק טיפול מסוג אחר.

 

ככל שתקבלו תשובות יותר ממצות, כך תוכלו להעריך בצורה מדוייקת יותר את הרמה המקצועית של אותו אדם איתו אתם מדברים.

 

פערי מחיר בהתאם לסוג הטיפול והגורם המבצע

 

לבסוף, אי אפשר לסיים את הדיון בנושא ללא דיון בנושא המחיר.

 

עלויות טיפול נגד שקיות מסביב לעיניים יכולות להשתנות מאוד ממקום למקום ומטכניקת טיפול לטכניקת טיפול.

 

כדי להמחיש את הקיצוניות, אין ספק שניתוח פלסטי יעלה לכם הרבה יותר יקר מאשר טיפול אצל קוסמטיקאית באמצעות מלפפונים וקרם קוסמטי.

 

השאלה היא מה היעילות של כל טיפול, ומה תהיה העלות הכוללת בטווח הארוך, כמו גם מה תהיה התוצאה והאם היא תספק אתכם.

 

מחיר הוא חשוב אבל הוא לא הכל


במציאת מקום או איש מקצוע המבצע העלמת שקיות מסביב לעיניים מחיר הוא פרמטר חשוב שאתם רוצים לבחון, אבל אל תבחרו את הטכניקה או המקום רק על פי המחיר.

 

הדבר החשוב ביותר הוא שאתם מרגישים שמדובר באיש מקצוע מיומן שאצלו אתם מפקידים את פניכם, ורק לאחר מכן, כדאי לשקול את נושא המחיר, ולבצע השוואת מחירים יעילה בין האפשרויות השונות.

 

כמה עולה טיפולים נגד עיגולים שחורים סביב העיניים?


מחיר טיפול נגד עיגולים שחורים סביב העיניים באמצעות הזרקת רסיטלן
2,000-2,200 ש"ח (זריקה אחת)

 

מחיר טיפול נגד עיגולים שחורים סביב העיניים באמצעות הזרקת מקרוליין
1,500-1,700 ש"ח (זריקה אחת)

 

מחיר טיפול נגד עיגולים שחורים סביב העיניים באמצעות הזרקת פרפקטה
1,800-1,900 ש"ח (זריקה אחת)

ט.ל.ח

מתייעצים, משווים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.